معرفی شرکت ماشین طیور جویبار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی شرکت ماشین طیور جویبار
نوشته شده در دو شنبه 4 شهريور 1399
بازدید : 802
نویسنده : ماشین طیور جویبار

موسس شرکت ماشین طیور جویبار آقای محسن معصومی جویباری در سال 1359 فعالیت خود را در زمینه تولید جوجه یکروزه  با تاسیس یک واحد جوجه کشی (سومین واحد جوجه کشی استان مازندران)به ظرفیت ماهانه یک میلیون قطعه در شهرستان جویبار آغاز نمود.

با توجه به اینکه در آن سالها دستگاه های جوجه کشی  از کشورهای اروپایی و امریکایی وارد ایران می شد و تامین و پشتیبانی دستگاه ها به سختی صورت می گرفت ،انگیزه ای در ایشان  بوجود آورد تا این سختیها را به حداقل برساند که نتیجه آن راه اندازی واحد ساخت دستگاه جوجه کشی در سال 1373 با نام شرکت ماشین طیور جویبار  شد. و از همان بدو شروع فعالیت توانست توجه تولید کنندگان جوجه یکروزه کشور را به خود جلب کند.

تفکر بلند مجموعه مبنی بر اصل خودكفایی، اهداف شركت را به سمت تولید  ماشین جوجه كشی با قیمت  پایین تر از نمونه خارجی و كیفیت هم تراز با آن هدایت نمود.

اعتمادتولید کنندگان جوجه یکروزه سبب گردید كه این ماشین به تولید انبوه برسد بطوریكه هم اكنون حدود 500 دستگاه جوجه کشی نصب شده ودر حال نصب ( معادل یک سوم کل تولید جوجه در کشور )ساخت این شرکت می باشد و در حال حاضر کشور از نظر واردات دستگاه های جوجه کشی کاملا بی نیاز می باشد.

این شرکت در سالهای اخیر دستگاه های خود را به چند کشور همسایه از قبیل ترکمنستان،تاجیکستان،عراق وآذربایجان صادر و باعث ارز آوری به کشور گردید.

یكی دیگر از فعالیتهای این شركت ساخت دستگاه های جوجه كشی خانگی در سایز های مختلف برای ست و هچ كردن تخم انواع پرندگان زینتی و خانگی بوده كه توانسته سهم بسزایی را  بدست آورد.

 




:: برچسب‌ها: دستگاه جوجه کشی , ماشین طیور جویبار , ماشین جویبار , جویبار , ماشین جوجه کشی جویبار , بوقلمون , غاز , بلدرچین , کبک , قرقاوول , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: